A rendelés menete
A honlapon található termékek kizárólag online rendelhetők meg.
FONTOS! A honlapon található letölthető kiadványok nyomtatható fájlok. A fájlt annyiszor lehet kinyomtatni, ahányszor csak szükséges, de kizárólag személyes felhasználásra. A letölthető kiadványok megrendelése esetén nyomtatott, fizikai termék nem kerül kiküldésre a megrendelés leadása után. A termék nyomtatását a Vevőnek kell biztosítania. A terméket ki lehet nyomtatni otthon vagy egy fénymásoló szalonban.
A Termék kiválasztása
Vevő a „Tervezők” menüpontra kattintva éri el az egyes termékeket. Vevő itt találja a termékek fotóját és megnevezését.
A termék megnevezése alatt lévő gombra kattintva Vevő részletes leírást kap a jellemzőkre, paraméterekre vonatkozóan.
A fényképek illusztrációk. A fényképeken esetlegesen látható kiegészítők, dekorációs elemek nem részei a terméknek, kivéve, ha az a termékleírásban külön kiemelésre kerül.
A termék kiválasztása után Vevő a Megrendelő űrlap kitöltésével vásárolhatja meg a kívánt terméket.
Vásárlói adatok megadása
A Vevőnek meg kell adnia a nevét, e-mail címét és a telefonszámát, valamint a számlázási adatokat.
Szállítási adatok megadása csak FIZIKAI termék rendelése esetén szükséges!
Eladó a termékeket futárszolgálat igénybevételével juttatja el a Vevő részére.
Vevő az alábbi szállítási módok közül választhat:
Packeta Csomagpontra szállítás esetén: 1290 Ft
Foxpost Csomagautomatához szállítás esetén: 1140 Ft
MPL Házhozszállítás esetén: 1990 Ft
MPL PostaPontra szállítás esetén: 990 Ft
GLS Házhozszállítás esetén: 2200 Ft
GLS CsomagPontra szállítás esetén: 2200 Ft
Eladó fenntartja a jogot, hogy a szállítás foganatosítása érdekében más szolgáltatót vegyen igénybe. Eladó vállalja, hogy az esetlegesen eltérő feltételekről Vevő részére tájékoztatást nyújt.
Vevő a(z) megrendelő űrlapon jelezheti, ha a számlázási címtől eltérő címre kéri a szállítást. Ebben az esetben közölnie kell a szállítási címen elérhető személy nevét és pontos címét.
A letölthető kiadványok esetében nincs szállítás!
Letölthető kiadvány megrendelése esetén nyomtatott, fizikai termék nem kerül kiküldésre a megrendelés leadása után. A termék nyomtatását a Vevőnek kell biztosítania.
Kuponkód
Amennyiben Vevő kuponkóddal rendelkezik, a „Kuponkód” dobozban rögzítheti azt. A kuponkód begépelését követően a „Beváltás” gombra kattintva kerülhet sor az érvényesítésre.
A kupon utólagos érvényesítésére lehetőség nincs.
Ugyanazon kuponkód csak egy alkalommal érvényesíthető.
A rendelés véglegesítése (ajánlattétel)
Amennyiben Vevő meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel az általa megrendelni kívánt termékeknek, valamint adatai is helyesen szerepelnek, úgy – az ÁSZF elfogadását követően – a „Fizetés” vagy a „Megrendelem” gombra kattintva zárhatja le megrendelését.
A honlapon közölt információk nem minősülnek az Eladó részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén Vevő minősül ajánlattevőnek, és a szerződés a Vevő által a honlapon keresztül tett ajánlatnak az Eladó által történő elfogadásával jön létre a jelen ÁSZF rendelkezései szerint.
Vevő a „Fizetés” vagy a „Megrendelem” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – az Eladó jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén – fizetési kötelezettséget von maga után.
Vevőt az ajánlata 48 órás időtartamban köti. Amennyiben a Vevő ajánlatát a jelen ÁSZF szerint 48 órán belül nem igazolja vissza az Eladó, Vevő mentesül az ajánlati kötöttsége alól.
Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte
Vevőnek bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. Az Eladó legkésőbb a Vevő ajánlatának elküldését követő munkanap során e-mail útján visszaigazolja a Vevő ajánlatát.
A szerződés a Vevő által tett ajánlatnak az Eladó által történő elfogadásával jön létre.
FIZETÉSI MÓDOK
Utánvét – Az utánvétes fizetési mód választása plusz költséggel jár, ennek összege 500 Ft.
Bankkártyás fizetés – A termékek ellenértéke online bankkártyás fizetés útján is rendezhető.
Vevő a „Fizetés” vagy a „Megrendelem” gombra kattintás után átkerül a Stripe vagy a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót. A fizetést követően az oldalon visszaigazolást kap a tranzakció eredményéről.
A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el.
Banki átutalás (előre utalás)
– Vevő a termékek ellenértékét banki átutalás útján is rendezheti.
– Az átutaláshoz szükséges adatok:
Kedvezményezett bankja: CIB bank,
Kedvezményezett neve: Kovács Hajnalka,
Kedvezményezett számlaszáma: 10700031-72477489-51100005
ÁTVÉTELI MÓDOK, ÁTVÉTELI DÍJAK
Letölthető kiadványok esetén:
A termék letöltési linkje a sikeres fizetés után e-mailben kerül megküldésre legkésőbb 48 órán belül.
Nincs szállítás. Nyomtatott, fizikai termék nem kerül kiküldésre. A termék nyomtatását a Vevőnek kell biztosítania.
Fizikai termék esetén:
Eladó a termékeket az MPL vagy a GLS futárszolgálat igénybevételével juttatja el a Vevő részére.
MPL futárszolgálat – Eladó tájékoztatja Vevőt, hogy a futár két egymást követő munkanap próbálja meg kézbesíteni a csomagot 08:00 és 17:00 óra között.
Amennyiben sikertelen mindkét kézbesítés, ezt követően a kijelölt/körzeti/helyi postán vehető át a csomag további 5 munkanapig.
MPL PostaPont – Eladó tájékoztatja Vevőt, hogy a futárszolgálat a csomag PostaPontra érkezéséről SMS-ben/e-mailben értesíti a Vevőt, ezt követően a küldemény 5 munkanapig vehető át a kiválasztott PostaPonton.
MPL Csomagautomata – Eladó tájékoztatja Vevőt, hogy a futárszolgálat a csomag érkezéséről SMS-ben/e-mailben értesíti a Vevőt, ezt követően küldeményét 2 munkanapig tárolják az automatában. A csomagot az SMS-ben/e-mailben kapott azonosító és a telefonszám megadásával lehet kivenni az automatából. A határidő lejártát követően a csomagot megőrzésre beszállítják valamely közeli postára, amelyről újabb értesítést kap a Vevő.
GLS futárszolgálat – Eladó tájékoztatja Vevőt, hogy a futárszolgálat a csomag kézbesítési napjának reggelén e-mail-t küld, amiben megjelöl egy 3 órás időablakot (pl. 10 és 13 óra között), hogy mikor várható a futár érkezése. Az e-mail tartalmazza a futár telefonszámát, illetve egy linket is, melyen kérhető a szállítás módosítása.
GLS CsomagPont – Eladó tájékoztatja Vevőt, hogy a futárszolgálat a csomag CsomagPontra érkezéséről e-mailben értesíti a Vevőt, ezt követően a küldemény 5 munkanapig vehető át a kiválasztott CsomagPonton.
GLS Csomagautomata – Eladó tájékoztatja Vevőt, hogy a futárszolgálat a csomag Csomagautomatába érkezéséről e-mailben értesíti a Vevőt, ezt követően a küldemény 7 naptári napig vehető át.
Külföldi szállításra előzetes egyeztetés után van lehetőség.
TELJESÍTÉSI HATÁRIDŐ
Letölthető kiadványok esetén:
A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 48 óra. Ez a teljesítési határidő tájékoztató jellegű, az ettől történő eltérést minden esetben e-mail útján jelzi Eladó Vevő felé.
Fizikai termék esetén:
A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától számított 1-5 munkanap. Ez a teljesítési határidő tájékoztató jellegű, az ettől történő eltérést minden esetben e-mail útján jelzi Eladó Vevő felé.